torsdag 17 september 2009

Jag har bestämt mig

Ringde till beroende imorse och frågade om dom hade kvar platsen åt mig, det skulle komma in en ny på eftermiddagen och därför skulle dom ringa lite senare med beslutet. Det har knappt gått en dag och jag har redan kommit på mig sjävl att fumla efter telefonen och tankar om hur jag ska få ihop pengar.. det behövs inte nu, men min hjärna är så inställd på det så det är lika bra att jag lägger in mig.
Vaknade med en panikångest och tror nästan jag somnade med den också. Såg ockå att jag hade ett meddelande på röstbrevlådan från soc. Den 28nde ska vi på två studiebesök i Hudiksvall. Det känns lite väl långt bort? Ska jag alltså ligga på beroende en vecka? sen då? ska jag hem och göra vadå? knarka igen? sen in på beroende IGEN för att avgiftas? vad tänker dom med? dont get it.
Sen efter studiebesöken, vart ska jag ta vägen då? Får hoppas att jag får åka iväg direkt då.

Uh, detta vart bara ett svammel inägg, vet inte ens om någon förstår det.

Inga kommentarer: