torsdag 1 januari 2009

Nu är det 2009

Tro det eller ej, det är ett nytt år, känns som om åren bara går och går.. nyss var det fan 2005 och jag stog med mina vänner och viftade med spritflaskan och visste knappt vad ut och in var, då saker fortfarande var roligt.. men jag fick en bra nyårsafton trots allt.. jag låg inte hemma och grinade och tryckte mig själv i självömkan..Jag for och firade in det nya året med några gamla vänner, fasen vad skönt det är att umgås med gamla vänner. man har så många minnen tillsammans och jag har fått reda på att dom alltid finns vid min sida, hur många misstag jag än gjort och tack som fan för det.

Jag mår ganska bra idag. det finns bara en person jag vill vara hos idag, jag vill krama om henne allt det går. tanken av att jag snart flyttar härifrån under en tid och lämnar henne gräper ett stort hål i mitt hjärta, jag vill inte lämna henne i den här skiten.. jag vill ta med henne men man kan inte rädda någon annan men jag vill inte lämna henne här utan min undersikt, vem ska nu se till att hon inte faller?
Jag lämnade min bästa vän förra året när jag for mot mitt förra familjehem och tre månader senare kom ett samtal jag aldrig hoppas jag får igen.

Jag vill inte gå på en till begravning. jag önskar det fanns något jag kunde göra.

Inga kommentarer: