fredag 7 augusti 2009

06.00

Har blivit mycket bloggande inatt, mer än vanligt men jag kan verkligen inte somna. Jag ligger bara som en död fisk och kollar i väggen. Jag ska ju snart upp och göra mig klar för ikväll. Lite panik för att jag kommer somna på dansgolvet om jag inte somnar pronto nu?

Har sett klart Americas next top model, hela säsong 12. Vad ger det att se på sån skit? Dom värdelösa vinner ju ändå alltid...... Jag har en teori, att dom blir mutade, precis som i svenska IDOL. Alltid vinner den som alla tror ska "förlora". Och tvåan får ett dubbelt så bra kontrakt och släpper dubbelt så bra skiva. Vad säger ni om det? Jag tror skivbolagen betalar en viss summa pengar till programmet så att just det skivbolaget ska få göra en skiva med den som egentlige skulle ha vunnit, hänger nån med?

Samma sak är det säkert i ANTM. För varför vinner alltid dom ska presterat dåligare än tvåan? varför varför varför?

Och varför hakar jag ens upp mig över det här?
SOV NU!

Inga kommentarer: