fredag 7 augusti 2009

Mysterium


Jag har ett litet mysterium jag måste följa upp. Jag har hittat jordens vackraste person.. and guess what? Det är en tjej. Jo, jag har insett på senaste tiden att mina ögon oftast vilar på tjejer nu... Haha men vad fan gör det?
Vackra blond tjejer är min grej, med risk för att låta lesbisk men så är fallet. Jag har aldrig varit kär i en tjej men att sätta stämplar på sig är bara löjligt. Jag tror att man kan bli kär i vem som helst, vare sig kön, allt handlar bara om inställning.
Självklart finns det dom som inte vill vara åt det hållet men det handlar väl också bara om acceptans. Är man inmatad att det är fel och onormalt så är det klart, att lika mycket som man blir inmatad att man ska vara fin och smal så blir det tvivel, och massa frågetecken.
Ibland vill jag ge lite av min öppenhet och förståelse till andra människor, ifall det bara vore möjligt.
Ja, egentligen vet jag inte vad jag babblar om. klockan är alldeles för mycket och jag tror jag har svamlat lite för mycket nu.... Godnatt!

Inga kommentarer: