lördag 8 augusti 2009

Drömmar

Folk börjar snart skolan, jag är så jävla avis på dom, jag vill också sitta bakom en skolbänk och skriva ner onödig fakta om andra världskriget. Jag har inte gått skola på 2 år och nu känns det som att det är dags att börja bygga upp på det fallna imperiumet.
Jag har också funderat på vad jag vill göra sen.. och jag vill faktiskt bli socionom, och ändra lite ur detta jävla system. Jag ska bli världens bästa, och ta hand om alla svikna barn.
fyfan vad bra jag detta ska bli.

HELVETTE så varmt det är, hela jag klippar fast och det rinner bara svett från min panna. Inte gör det de hela bättre att jag har en heltäckande SVART klänning på mig och ska dansa runt i en liten lokal med hundratals människor?
Jag kommer svettas bort och troligtvis dö av svettningar innan tolv. Och folk klandrar mig för att inte gilla solen?

Inga kommentarer: