torsdag 6 augusti 2009

Free falling

Mitt rum är mitt tempel. Hade jag haft ljus och rökelser hade jag tänt direkt. (vänta, jag har nog några rökelser....) Att jag gör mig för trygg på vissa ställen är ingen hemlighet, och nu verkar mitt rum fått den välsignelsen. Jag har inte gått ut alls på flera dagar, den ända friska luften jag fått har varit från mina rökpauser... men man behöver sånna stunder också.. bara ligga hemma och vara med sig själv.

Jag har faktiskt putsat fönster idag, duktigt. Och mina papper som ska skickas in till soc är fortfarande inte ifyllna, och alla papper från arbetsförmedlingen ligger på golvet. Nu när jag tänker efter minns jag inte ett ord av vad tanten sa, vad skulle jag göra? skulle jag göra något alls? well, det får bli en annan dag.... ska ladda upp med lite mer gossip girl nu och fortsätta peppa för utgång på lördag.

JOHN MAYER - FREE FALLING

den är underbar.

Inga kommentarer: