tisdag 18 augusti 2009

Sjuk

Jag har varit sjuk. Haft ont i huvudet, spytt och knappt kunnat gått. Idag känns det mycket bättre, tack och lov och jag kan iallfall gå utan att mitt huvud känns som det ska sprängas.

Såg igår programmet Outsiders på kanal.5.se där det handlade om Nudister. En kvinna i programmet påstod att om fler människor (Alla) var nudsiter så skulle det inte finnas varken våld eller våldtäker. Där undrar ju jag hur det kan gå ihop? Visst, så får alla en naturell bild på kroppen men jag tror knappast våld eller våldtänker handlar bara om människokroppen... Våldtäktsmän kanske tänder på att tvinga någon osv men att säga att ALLT skulle ordna sig bara man tog av sig kläderna känns lite som en fantasi.. Alltså, det är nog inte möjligt.

Jag ska fortsätta kolla runt om det finns nå mer knäppa människor att kolla på... I bet it do.

Inga kommentarer: