tisdag 11 augusti 2009

Det är kul att leva ibland

Det finns inget bra med den här dagen, i stort sett så har allt gått åt helvette. Klev upp tidigt och åkte in till stan för ett ärende, det vart intställt så jag åkte in i onödan. (Hade verkligen behövt det där) I och med att det inte hände, så var jag tvungen att ställa in några andra LIVSVIKTIGA saker.

SEN får jag ett samtal av min pappa, som nämligen skulle hämta upp mina grejer på bussstation (En tjej skulle ta med sig dom från Umeå) Ja och vad fan tror ni? Bruden har bara hoppat av så busshelvettet har åkt iväg till Luleå. Great.

Sen för att inte tala om alla små saker som bara inte funkat. Typ senariot att jag är jätte förbannad. vad händer? JO, MOBILEN CRASHAR.
ELLER:
Är jätte rök sugen, hittar inte tändaren.. VART FAN HAR JAG LAGT DEN? tro på fan att jag glömde den i provhytten.

Letar efter en tia så jag kan köpa en ny, nej just det. JAG ÄR PANK.

Nej jag går och lägger mig nu.

Inga kommentarer: