onsdag 12 augusti 2009

Tro på fan att det händer igen

Den förjävliga dagen igår har tydligen inte slutat. Nej.... åkte in imorse IGEN för att träffa upp en snubbe (jätte viktigt!!) VI går om varrandra och missar varan totalt. På toppen av isberget glömmer jag mobilen hemma så jag kan inte ringa. Går på lunch med en vän och har inte en krona med mig så det blir att låna pengar.... igen. Skyndar mig hem, ser att jag har massa missade samtal från snubben. Ringer upp, vi bestämmer att vi ska mötas om en timme igen så jag kollar busstider och gör mig redo för att fara. Håller på att missa bussen och får springa ut utan skor för att komma med. Ringer till honom i farten då är mobilen avstängd.

SOM TUR, klev jag inte på bussen. Men nu är hela min kväll förstörd, det mötet var ungefär det jag skulle leva på.. jag vet inte vad jag ska göra.. skratta eller gråta...

Update: Han ringde, jag hoppas verkligen det här inte fuckar upp sig nu..... SNÄLLA gud, va barmhärtig!

Inga kommentarer: