söndag 9 augusti 2009

Mys med godis och Wallander

Om mina planer går som dom ska nu blir jag rik på tisdag. RIK, miljardär. Nej, inte direkt.... har jag tur kan jag iallfall betala av mina skulder. Håller både fingrarna och tårna på det.

Ikväll har jag bara suttigt nere med Mamma och kollat på nya Wallander, den var riktigt bra men jag har alltid haft någon Wallander/Beck frossa så dom flesta är väl bra i mina ögon. Har proppat i mig alldeles för mycket godis.. igen. Fortsätter att säga till mig själv att jag ska sluta äta då jag blir mätt, men min hjärna kan aldrig riktigt haja det, så det slutar ändå alltid med att jag ligger i soffan ihopkuvad för att jag mår så illa.

Har ni märkt en sak? Att jag mår förbannat bra. Jag har inte så många mörka tankar längre.. känns som att allt ändå kommer lösa sig. Det här kommer bli så jävla bra.... jag har ingen aning om vilket håll mitt liv riktar åt just nu, men jag mår BRA och det är allt som räknas.

Inga kommentarer: