fredag 21 augusti 2009

En dröm

Jag har en dröm.

En dröm om en familj, en underbar make som älskar mig för den jag är, som respekterar mig och låter mig vara precis som jag är. Jag har en dröm om ett dotter.. en perfekt liten varelse som jag ska lära allt jag aldrig lärde mig. Att hon aldrig ska behöva tvivla på sig själv. Jag vill ge henne all styrka i världen och jag vill att hon ska växa upp till en fin och stark människa.

En dröm om att vara ekonomiskt oberoende, kunna köpa hur mycket fina skor och kläder som helst. Inreda lägenheten med massa flummiga kuddar från Indiska, med så mycket doftljus att hela lägenheten stinker. Med rökelser och tuffa tavlor. En liten chihuaua som ligger och myser i sitt hörn.

En dröm om att vi alla älskar varan och att jag ska kunna kolla mig själv i spegeln och älska det jag ser. En dröm att vakna upp på morgonen och uppskatta det jag har...

En dröm om att vara riktigt fri och lycklig.

Inga kommentarer: